مصاحبه آرشیو خبر ها
در یوونتوس راحت هستم و به رئال باز نمی گردم

در یوونتوس راحت هستم و به رئال باز نمی گردم

آلوارو موراتا بازیکن جوان یوونتوس که حالا گلزنی های او در یوونتوس شروع شده و امید زیادی برای بهتر شدن وضعیت او در خط حمله بیانکونری وجود دارد ، در مورد شرایط خود در یوونتوس و رقابت در این فصل گفت .

" من در یوونتوس راحت هستم و شرایط مناسبی دارم ، از بودن در اینجا لذت می برم. به محض آمدن به یووه استقبال خوبی از من شد و من با یورنته در مورد اینجا حرف زدم "

" از اول هم می دانستم که بودن در یوونتوس سخت است اما من برای تلاش کردن به اینجا آمدم و می دانم که می توانم کمک کنم . یوونتوس تاریخ بزرگی دارد و در حال حاضر مهاجمین خوبی هم در اختیار دارد ، من تلاش می کنم که در ترکیب اصلی باشم "

" در این فصل برای قهرمانی در سری آ تلاش می کنیم. اما مطمئنا تیمی مانند یووه باید لیگ قهرمانان هم در نظر داشته باشد. ما برای موفق شدن در همه دیدارها سخت کوش خواهیم بود و امیدوارم نتایج خوبی در اروپا کسب کنیم "

آمدن به تورین ؟

" زمانی که شما محل زندگی خود را برای بازی کردن در جای دیگری ترک می کنید ، این انتقال و جدایی از نظر ذهنی هم شما را آماده تر می کند ، اما باید سخت تر کار کنید "

" در رئال زمانی که شرایط دشوار میشد من بیشتر تحت نظر بودم ، در آنجا خانواده و دوستانم بودند . البته الان هم خانواده من بسیاری از مواقع به اینجا می آیند ، نامزدم هم است. در کل در اینجا زمانی که متحمل شکست شوید کمی تنها تر خواهید بود "

" من برای هر بازی تلاش می کنم، کسی نیستم که خودم را پنهان کنم. اگر من شکستی را ببینم آن را می پذیرم و برای مرحله بعدی تلاش می کنم. باید اینگونه باشد تا پیشرفت کنید و من برای پیشرفت به یووه آمدم "

" در اینجا باید رقابت زیادی با مهاجمین دیگر تیم داشته باشم ، البته همین در رئال بود. اما اینجا فکر می کنم برای پیشرفت و نشان دادن شایستگی هایم زمان بهتری خواهم داشت "

" خیلی ها می گویند بازی های سری آ کسل کننده است، اما برای من پذیرفتن این حرف سخت است. نظرم این است که فوتبال ایتالیا کاملا تاکتیکی است ، اما در رئال ما تقریبا خلاف این (تاکتیک) عمل می کردیم زیرا مجبور بودیم همیشه رو به جلو باشیم و حمله کنیم "

" در اینجا تفاوت هایی وجود دارد، زمانی که شما صاحب توپ هستید حرکت شما وابسته به حرکت و تاکتیک کل تیم است "

یک بند بازخرید در قرارداد تو با یووه وجود دارد ، به رئال باز خواهی گشت ؟

" در یوونتوس شرایط بسیار خوبی دارم و دوست ندارم که به رئال برگردم ، می خواهم با موفقیت جواب اعتماد مدیران یوونتوس را بدهم . درباره بند بازخریدی که در قراردادم است چیزی نمی دانم ، زیرا همه چیز بین پدرم و پرز بوده ولی من علاقه مند به ماندن در یووه هستم "

سیستم جدید یووه ؟

" سیستم در فوتبال مهم است اما مهم تر از آن نقشی است که بازیکنان در آن بازی ِ خاص بر عهده دارند. شاید ما با دو مهاجم بازی کنیم و من مرتباً مقابل دروازه حریف باشم و شاید با 3 مهاجم بازی کنیم و من به هافبک ها کمک کنم ! من به وظیفه ای که سرمربی به من محول می کند فکر می کنم "

فکر می کنی گلزنی هایت ادامه داشته باشد ؟

" باید تلاش کنم. من برای گلزنی و کمک به یوونتوس آماده هستم و هدف من موفقیت تیم است. مطمئنا گلزنی برای هر مهاجمی شیرین است و در صورت ادامه گلزنی های من ، یوونتوس هم سود خواهد کرد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: